Toimitusehdot

(sivua p?ivitetty viimeksi 23.02.2016)

Myyj?

WebHill.fi -verkkokauppaa yll?pit?? WebHill Group Oy (Y: 2154144-7), jatkossa *myyj?*.

Hinnat ja ehdot

Kaikki hinnat sis?lt?v?t voimassaolevan arvonlis?veron ellei tuotekuvauksessa erikseen muuta mainita. Hinnat ja ehdot ovat voimassa toistaiseksi ja niit? voidaan muuttaa siit? erikseen ilmoittamatta. Asiakkaan tulee itse tarkistaa kulloinkin voimassaolevat toimitusehdot jokaisen tilauksen yhteydess?.

Rekister?ityminen

Tilatakseen verkkokaupasta luonnollisen henkil?n tai oikeushenkil?n on rekister?idytt?v? asiakkaaksi. Rekister?ityminen on maksutonta eik? sido mihink??n. Ep?asialliset k?ytt?j?tunnukset voidaan poistaa myyj?n toimesta, ilman eri ilmoitusta. Rekister?itymisen yhteydess? ker?tt?vist? tiedoista kerrotaan rekisteriselosteessa.

Tilaaminen

Verkkokaupassa esitetyt hinnat ovat voimassa vain verkkokaupan ostoskorin kautta tehdyille tilauksille. Tehdess??n tilauksen verkkokaupasta asiakas saa automaattisen kopion tilauksesta s?hk?postiinsa. Myyj? pid?tt?? oikeuden muuttaa tuotteen lopullista hintaa ja muita tietoja ennen tilauksen vahvistamista, mik?li havaitsee alunperin ilmoitetuissa tiedoissa ilmeisen kirjoitus-, laskenta- tai tietojenk?sittelyvirheen. Tilaajalla on oikeus p??tt?? pidet??nk? tilaus voimassa korjatuin ehdoin ja tiedoin.

Verkkokaupasta tilattuja tuotteita toimitetaan vain Manner-Suomeen.
We deliver orders only to Finland.

Maksutavat

Tilisiirto
Yhteystietojen antamisen ja tilauksen l?hett?misen j?lkeen n?et tilauksen maksutiedot, jotka l?hetet??n my?s s?hk?postiisi. Maksaessasi muista merkit? my?s saamasi viitenumero, joka on samalla my?s tilausnumerosi.

Lasku (vain sopimusasiakkaille)
Maksutapana laskua voivat k?ytt?? vain sopimusyritysasiakkaamme, valtio, kunnat ja kaupungit. Valtionhallinnon, kuntien ja kaupunkien laitosten ei tarvitse erikseen pyyt?? laskutusasiakkuutta, vaan he voivat tilata suoraan tuotteita verkkokaupastamme. Yritysten tulee erikseen pyyt?? laskutusasiakkuutta myynti@webhill.fi. Myyj? voi ev?t? laskutusasiakkuuden my?nt?misen syyt? ilmoittamatta. Laskutusasiakkuus voidaan my?nt?? vain pidemp??n toimineille yrityksille Oy:t (v?hint??n kaksi vuotta), lukuun ottamatta toiminimi? ja yksityisi? elinkeinoharjoittajia, joilla on vakiintunut liikevaihto ja h?iri?tt?m?t luottotiedot. Laskutusosoitteen tulee olla yrityksen virallinen laskutusosoite. Laskutusasiakkailtamme perimme 5 euron laskutuslis?n jokaisesta laskusta. Maksuehtomme on 7 tai 14 pv./ netto.

Lasku tai osamaksu, kuluttaja-asiakkaat
Jousto Laskulla ja Osamaksulla on kotimainen palvelu, jolla rahoitat ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto palvelu on tarkoitettu 20?75 vuotiaille suomalaisille yksityishenkil?ille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Voi maksaa Jousto Laskulla 20?1000 euron ja Jousto Osamaksulla 30?2000 euron ostoksia.

Laskun saat halutessasi my?s s?hk?postiin. Hakiessasi Joustoa tunnistaudut ensin mill? tahansa suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla ja t?m?n j?lkeen t?yt?t lomakkeelle tietosi. P??t?ksen ja tiedon lainan my?nt?misest? saat heti. T?m?n j?lkeen palaudut takaisin verkkokauppaan ja tilauksesi on k?sitelty.

Kun maksat Joustolla ja valitset maksutavaksi Jousto Laskun, saat maksuaikaa 14 vuorokautta. Ainoa kulu on laskutusmaksu 4,90 ?. Joustolla voit maksaa my?s eriss? 1-24 kuukauden takaisinmaksuajalla. T?ll?in laskutusmaksun 4,90 ? /lasku. Lis?ksi perimme avoinna olevasta lainasummasta 2,42 % kuukausikorkoa.

Joustolla maksaminen on eritt?in turvallista. Maksutapahtuma ja tietojen v?litys tapahtuu aina suojatussa yhteydess?. Lue lis?? Joustosta osoitteessa www.Jousto.com.

Jousto ?verkkokaupan mukavin maksutapa!

Verkkomaksu
Verkkomaksu voidaan suorittaa seuraavilla verkkopankkitunnuksilla: Aktia, Handelsbanken, Nordea, Nooa, Osuuspankki, Paikallisosuuspankit, Sampo Pankki, S-Pankki, S??st?pankit, L?hiTapiola ja ?landsbanken.

T?ll?in ostoskorissa tulee maksutavaksi valita Verkkomaksu. Yhteystietojen antamisen ja tilauksen l?hett?misen j?lkeen siirryt??n *Maksa t?st?* -logoa painamalla Paytrail Oyj:n palveluun, jossa kirjaudutaan omilla verkkopankkitunnuksilla valitsemaasi pankkiin (vaihe: Maksu 4/5). Maksamisen j?lkeen siirryt??n takaisin ostoskorin viimeiselle sivulle, jossa n?kyy tieto tilauksen onnistumisesta.

Verkkopankkimaksamiseen liittyv?n maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteisty?ss? suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilitt?? sen kauppiaalle. K?ytt?j?n kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin, eik? siin? ole riski?.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Maksunv?lityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteisty?ss? suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla teht?viss? maksuissa Paytrail Oyj n?kyy maksun saajana korttilaskulla ja v?litt?? maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:ll? on maksulaitoksen toimilupa. Myyj?n vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyv?t velvoitteet.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyv?skyl?
Puhelin: 0207 181830

Toimitustapa ja -aika

Ellei tuotekuvauksessa muuta mainita, tuotteiden toimitusaika on normaalisti noin 2-7 arkip?iv??, tuotteen saavuttua varastoomme, tilisiirtona teht?v?n ennakkomaksun vastaanottamisesta tai muussa tapauksessa tilauksen vahvistamisesta. Jos tuotetta ei l?ydy tavarantoimittajan tai maahantuojan varastosta, arvioitu toimitusaika on noin 14-21 vuorokautta.

Kaikki verkkokaupasta tilatut tuotteet toimitetaan joko suoraan asiakkaan osoitteeseen tai l?himp??n Postiin. Kulloinkin valittavissa olevat toimitustavat ja niiden hinnat esitet??n asiakkaalle tilausvaiheessa. Verkkokaupalla ei ole fyysist? nouto- tai asiakaspalvelupistett?.

Kaikki tilaukset toimitetaan kertatoimituksina vasta kun kaikki tilatut tuotteet ovat saapuneet varastoon, ellei toisin sovita. Myyj?ll? on kuitenkin halutessaan oikeus l?hett?? tilaus my?s osatoimituksena, jolloin osatoimituksesta ei perit? lis?hintaa. Jos asiakas haluaa tilauksensa toimitettavan osatoimituksina, kustakin osatoimituksesta voidaan peri? normaali toimitusmaksu. Toimituskulut m??r?ytyv?t tuotteiden postitus painojen sek? pakkauksen tilavuuden mukaan. Toimituskulut sis?lt?v?t postitus-, -pakkaus ja k?sittelykulut.

PAKETTI, vastaanottajan postissa, p??s??nt?isesti l?hetyksest? seuraavana p?iv?n?. Noudetaan postista, sis?lt?? toimitus- ja pakkauskulut.

  • Alle 2 kg : hinta 8,30 euroa
  • Alle 5 kg : hinta 10,50 euroa
  • Alle 15 kg : hinta 13 euroa
  • Alle 30 kg : hinta 19,50 euroa

OVELLE-PAKETTI, perill? vastaanottajalla p??s??nt?isesti l?hetyksest? seuraavana ty?p?iv?n?. Jakelup?iv?t maanantaista perjantaihin. Mik?li vastaanottajaa ei tavoiteta, j?tet??n saapumisilmoitus ja paketin voi noutaa postista, sis?lt?? toimitus- ja pakkauskulut. Toimitustapoina ovat p??s??nt?isesti postipaketti KEKU14 tai 21 ja Schenker Express.

  • Alle 2 kg : hinta 12,90 euroa
  • Alle 5 kg : hinta 13,90 euroa
  • Alle 15 kg : hinta 19 euroa
  • Alle 30 kg : hinta 22 euroa
  • 30-50 kg : hinta 30 euroa (Painavat tuotteet aina erillistoimituksina)

Kuljetusvauriot

Vastaanottaessaan tilauksen asiakkaan tulee tarkistaa, ettei se ole vaurioitunut kuljetuksessa. Jos paketissa n?kyy merkkej? sen vaurioitumisesta, siit? on v?litt?m?sti teht?v? vahinkoilmoitus kuljetusliikkeelle ja asiasta on mahdollisimman pian ilmoitettava myyj?lle s?hk?postitse.

Palautusoikeus

Postimyynnin kautta tilatulla tuotteella on 14:n p?iv?n palautusoikeus kuluttaja-asiakkailla. T?m? koskee ainoastaan K?YTT?M?TT?MI? tuotteita. Noudetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Tuote tulee palauttaa siin? kunnossa kun se oli asiakkaalle saapuessaan. Postin tai matkahuollon rikkomista tuotteista tulee tehd? reklamaatio suoraan heille. KSL 5. luvun 16 ? mukaisesti palautusoikeus ei koske tilausty?n? valmistettuja tuotteita, sellaisia tuotteita joita ei voi lainkaan tai ilman huomattavaa tappiota myyd? kolmannelle osapuolelle, sek? sinet?im?tt?mi? tai avattuja tuotteita. Muiden tuotteiden osalta noudatetaan Kuluttajansuojalakia. Yritys ja yhteis?asiakkaalla ei ole kuluttajasuojalain mukaista palautus/vaihto oikeutta. Palautusoikeus yritykselle ja yhteis?ille voidaan my?nt??, jos kyseess? on myyj?n virheest? johtuva palautus.

Milloinka tuote on otettu k?ytt??n?: olet kytkenyt tietokoneeseen ostamasi lis?laitteen, muistin, IP-kameran, ADSL-modeemin tai vastaavan s?hk?isen tuotteen. Olet asentanut SIM-kortin, niit? k?ytt?viin tuotteisiin, GSM puhelimeen, GSM valvontakameraan, GSM h?lyttimeen tai vastaaviin tuotteisiin. Olet ladannut radiopuhelimen, navigaattorin, kameran tai muun akkuja tai paristoja k?ytt?v?n tuotteen, tai kytkenyt tuotteen verkkovirtaan. Peleill?, elokuvilla, ohjelmistoilla tai muilla sinet?idyill? tuotteilla ei ole palautusoikeutta, kun tuotepakkaus on avattu. Hygienia- ja intiimi tuotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen j?lkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Hygienia- ja intiimi tuotteita ovat esimerkiksi epillaattorit, partakoneet, ihokarvatrimmerit ja nen?/korvakarvatrimmerit, hiustenhoitolaitteet ja kotiparturi, s?hk?hammasharjat ja suuhygienialaitteet, kuume-, verenpaine- ja verensokerimittarit sek? alkotesterit, nappikuulokkeet, kuulonsuojaimet ja hands-free ?laitteet.

Palautettavassa tuotteessa tai varusteissa ei saa olla k?yt?n j?lki?, suojamuovit tulee olla paikallaan. My?s pakkauksen t?ytyy olla j?llenmyyntikunnossa. Puhelimella soittaminen merkitsee puhelimen k?ytt??nottoa ja siten palautusoikeuden menett?mist?. [Koesoittomahdollisuutta ei tarvitse postimyynniss? tarjota, koska koesoitto ei liikkeiss?k??n ole mahdollista*]. *L?hde: Helsingin kuluttajaneuvoja 8/2006.

Palautettavat tuotteet tulee l?hett?? myyj?lle hyvin pakattuna Postin asiakaspalautuksena, jolloin myyj? maksaa postikulut. Myyj? korvaa asiakkaan mahdollisesti itse maksamat palautuskulut ainoastaan silt? osin kuin myyj?n ja Postin v?lisen sopimuksen mukainen asiakaspalautus olisi maksanut (k?yt?nn?ss? korkeintaan tilauksesta peritty postikulu). Yli 50 EUR. arvoinen palautus t?ytyy palauttaa siten, ett? asianmukainen pakettiosoitekortti on t?ytettyn? ja seurantakoodi tiedossa, jotta l?hetyst? voidaan seurata. Palautuksesta tulee sopia aina ennakkoon myyj?n kanssa, niin ilmoitamme toimita ohjeet kaikille palautuksille: myynti@webhill.fi.

Postiennakko- tai j?lkivaatimusl?hetyksi?, sek? l?hetyksi?, joita emme ole sopineet, EMME lunasta.

Palautettavien tuotteiden mukana on ehdottomasti palautettava tilauksen mukana tullut laskukopio tai l?hetyslista, tai n?iden kopio.

Kun palautus on vastaanotettu ja k?sitelty, myyj? palauttaa kauppasumman v?hennettyn? mahdollisilla toimistokuluilla 14 p?iv?n kuluessa. Palautus tehd??n p??s??nt?isesti tilisiirtona.

Mik?li tuote on toimitettu asiakkaalle suoraan tukkurin tai maahantuojan varastosta, tuotetta ei saa palauttaa heille, vaan tuote palautetaan aina WebHill -Verkkokauppaan, ellei muuta ilmoiteta. Kysy aina palautusohje ennakkoon: myynti@webhill.fi.

Mik?li asiakas palauttaa tuotteen n?iden ehtojen vastaisesti tai aiheettomasti, l?hetet??n tuote asiakkaalle takaisin postiennakolla, jolloin postiennakkomaksuun on lis?tty myyj?lle aiheutuneet kulut t?ysim??r?isin?.

Takuu

Kaikilla myymill?mme tuotteilla on valmistajan tai maahantuojan m??rittelem? takuu. Viallinen tuote tulee ensisijaisesti huollattaa valmistajan tai maahantuojan ohjeistuksen mukaisesti. Tuotteen mukana tai s?hk?postiin toimitetussa laskun kuittikopiossa on ilmoitettu tuotteelle takuuaika ja huollon/ teknisentuen yhteystiedot. Ilmoitettu takuuaika on ohjeellinen, valmistaja tai maahantuoja viime k?dess? m??rittelee kulloisenkin tuotteen virallisen takuuajan. Mik?li huollon yhteystietoja ei ole ilmoitettu, tulee pyyt?? takuuohje myyj?lt? s?hk?postitse: myynti@webhill.fi. Myyj? ei ole vastuussa ostajan toimista aiheutuneista vahingoista.

Reklamaatiot

Mahdolliset tilaukseen liittyv?t reklamaatiot tulee esitt?? kirjallisesti 14 vuorokauden kuluessa s?hk?postitse myyj?lle tilausvahvistuksessa mainittuun osoitteeseen. Myyj?ll? on ensisijaisesti oikeus korjata virhe. Mik?li asiakkaalle koituisi virheen korjaamisesta olennaista haittaa tai kielt?ytymiseen on joku muu erityinen syy, asiakkaalla on oikeus kielt?yty? virheen oikaisusta KSL 5. luvun 18 ? mukaan.

Myyj?n oikeudet

Myyj? pid?tt?? my?s oikeuden yksipuolisesti perua osia tilauksesta muun tilauksen toimittamiseksi, mik?li jokin puuttuva tilauksen osa viiv?stytt?isi koko tilauksen toimitusta kohtuuttomasti tai est?isi sen kokonaan. Myyj? pid?tt?? itsell??n oikeuden olla k?sittelem?tt? tilausta tarkempaa syyt? ilmoittamatta, t?ll?in tilauksesta mahdollisesti ennakkoon maksettu summa palautetaan asiakkaalle mahdollisimman pian.

Myyj?n vastuu

Myyj? ei vastaa tuotteille asiakkaan virheellisest? toiminnasta johtuvasta tuotevirheest?. Myyj? ei my?sk??n vastaa myydyn tuotteen asiakkaalle aiheuttamista v?lillisist? vahingoista, tai v?lillisist? vahingoista jotka johtuvat siit? ettei myyj? ota tilausta vastaan. Myyj? ei my?sk??n vastaa vahingosta, joka aiheutuu ylivoimaisesta esteest? joka on myyj?n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella (force majeure). Verkkokaupassa esitetyt tuotekuvat ovat viitteellisi?, toimitettu tuote saattaa poiketa kuvassa esitetyst?, v?rin, varusteiden ja v?h?isess? m??rin ominaisuuksien osalta.

S?hk?inen suoramarkkinointi

Rekister?ityneell? asiakkaalla on oikeus kielt?yty? s?hk?isest? suoramarkkinoinnista ilmoittamalla siit? asiakaspalveluun s?hk?postitse myynti@webhill.fi

Erimielisyydet

N?it? toimitusehtoja koskevat erimielisyydet pyrit??n ensisijaisesti ratkaisemaan neuvottelemalla. Ellei neuvotteluin p??st? yhteisymm?rrykseen, riita-asiat k?sitell??n Tuusulan k?r?j?oikeudessa. N?ihin toimitusehtoihin sovelletaan Suomen lakia.